poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Zakupy inaczej - czyli nie centra handlowe

z serii "wytrząśnięte z szuflady"


Podróż bez zakupów nie liczy się, bo przecież trzeba przywieźć pamiątki i prezenty.  Czasami chodzi nam głównie o zakupy wtedy centra handlowe, outlety czy butiki interesują nas najbardziej. 

Na szczęście to nie wszystko, bo są miejsca wyjątkowe, które zainteresują wielbicieli vintage oraz różnych dziwnych rzeczy jakie tylko można znaleźć na typowym targu staroci. Takie miejsce to trochę jak lustro odbijające gusty, upodobania i różne mody minione i obecne; widać także co powraca, a co na zawsze zniknęło i nie budzi zainteresowania wśród kupujących.
 

Ja rzadko odwiedzam takie miejsca, a jeśli już mi się zdarzy, to raczej jako obserwator niż klient.  Tak samo sceptyczno-obserwacyjne nastawienie miałam do wielkiego targu, który odbywa się w każdą drugą niedzielę miesiąca przy stadionie Rose Bowl w Pasadenie

red leather jacket 
Był to typowy june gloom (o tym następnym razem) poranek więc zaczęło się mało optymistycznie.  W wycieczce towarzyszyli nam „specjaliści”, którzy już na początku wypytali nas co chcielibyśmy znaleźć i tym prostym sposobem zostaliśmy wciągnięci w poszukiwanie „łupów”.  Zabawa była całkiem niezła, a ja, jako największy sceptyk, opuściłam targ z łupem za kilka dolarów w rękach.

Przydatne linki - Rose Bowl Flea Market 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz